call
whatsapp

ذغال سرخ کن حامد

ذغال سرخ کن حامد

با ذغال سرخ کن حامد بیشتر آشنا شوید

ذغال سرخ کن یکی از محصولات پرفروش برند حامد است. اگر با کاربرد های این محصول ویژه آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم حتماً این پست را تا انتها دنبال کنید. بیشتر ما تجربه ی سرخ کردن ذغال روی منقل را داریم و می دانیم که کار زمان بر و مشکلی است. وقتی که میخواهیم در حیاط و یا تراس خانه‌مان منقل را روشن کنیم و چیزی روی آن کباب کنیم، برای روشن کردن منقل سختی قابل توجهی را متحمل می شویم. حقیقتاً روشن کردن منقل به روش های قدیمی کاری حوصله سر بر و زمان بر است. در ادامه ی مطلب قصد داریم موقعیت هایی که ذغال سرخ کن به شدت کار ما را ساده می کند را شرح دهیم.

فروش ذغال سرخ کن حامد
فروش ذغال سرخ کن حامد

استفاده از ذغال سرخ کن حامد در رستوران

یکی از پرکاربرد ترین مواردی که ذغال سرخ کن در آن استفاده می شود، رستوران ها و علی الخصوص رستوران های ایرانی هستند که انواع و اقسام کباب را سرو می کنند. با توجه به میزان استفاده ی زیاد رستوران از منقل، استفاده از ذغال سرخ کن های حامد بسیار به سرعت کار رستوران داران عزیز و همینطور کیفیت خدمات آنان کمک می کند. همینطور برای رستوران های سنتی ایرانی که برای مشتریان خود داخل رستوران قلیان سرو می کنند، ذغال سرخ کن حامد گزینه ی بسیار مفید و کاربردی ای است. همچنین از دیگر کاربرد های ذغال سرخ کن می توان به رستوران های فست فودی اشاره کرد که برگر ذغالی سرو می کنند.

استفاده ذغال سرخ کن حامد در جگرکی

اساساً بیشتر جگرکی ها برای کباب کردن جگر از منقل ذغالی استفاده می کنند. استفاده از ذغال سرخ کن کار روشن کردن منقل را بسیار برای شما ساده می کند به طوری که انرژی به مراتب کمتری برای روشن کردن آتش استفاده می کنید.

استفاده از ذغال سرخ کن حامد در خانه

استفاده از ذغال سرخ کن حامد در خانه می تواند برای شما کاربردی باشد. با شیوع همه گیر ویروس کرونا، اگر قصد دارید در تراس و یا حیاط خانه منقل روشن کنید و کباب درست کنید، استفاده از ذغال سرخ کن برند حامد بسیار برای شما کاربردی و آسان خواهد بود. همچنین اگر به قلیان کشیدن در خانه یا تراس علاقه دارید، بر خلاف روش های قدیمیِ روشن کردن ذغال که با ذغال گردان انجام می شد، به راحتی می توانید با ذغال سرخ کن ذغال قلیان را روشن کنید.

مورد استفاده قرار گرفتن ذغال سرخ کن حامد در قهوه خانه

یکی از بهترین کاربرد هایی که ذغال سرخ کن می تواند داشته باشد، استفاده آن در قهوه خانه هاست. قهوه خانه ها به دلیل اینکه روزانه به تعداد قابل مشخصی قلیان سرو می کنند، بیشتر از بقیه نیاز به روشن کردن ذغال دارند. استفاده از ذغال سرخ کن حامد می تواند  بهترین انتخابِ قهوه خانه ها و کافه هایی باشد که قلیان سرو می کنند.

کاربرد دیگر ذغال سرخ کن

ذغال سرخ کن فقط برای سرخ کردن ذغال نیست و استفاده های دیگری نیز دارد. به طور مثال می توان از آن برای پختن و یا گرم کردن غذا و همچنین درست کردن قهوه نیز استفاده کرد.

ویژگی های ذغال سرخ کن حامد

  • ابعاد: 180x180x150 میلی متر
  • ارتفاع: 15 سانتی متر
  • پهنا: 18سانتی متر
  • عمق: 18 سانتی متر
  • وزن1.450 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فلزی
  • جنس: آهن
  • تعداد شعله: 1 عدد
  • جنس شبکه: چدن
  • طول سیم: 1 متر
ذغال سرخ کن حامد
ذغال سرخ کن حامد

سایر ویژگی ها:

صفحه ی چدنی، چند منظوره، مجهز به ترموستات، دارای چراغ سیگنال، قابلیت سرخ کردن ذغال، محافظت از گرمای بیش از حد، گرمایش سریع، طراحی کوچک و قابل حمل، زیبا و با کیفیت.

املای کدام صحیح است؟ “ذغال” یا “زغال”؟

اگر عبارت “ذغال سرخ کن حامد” را جستجو کنید، هم با نتایج ذغال سرخ کن و هم با نتایج زغال سرخ کن مواجه می‌شوید. درواقع اینکه این لغت به دو شکل نوشته می‌شود فقط بحثی نیست که ما مردم عادی درگیر آن هستیم. بلکه فرهنگ های لغت نیز در ارتباط با املای صحیح ذغال اتفاق نظر ندارند!

 فرهنگ فارسی معین، املای زغال را با “ز” تعریف کرده است، چرا که اعتقاد دارد در کلمه‌ی فارسی از “ذ” استفاده نمی‌شود.

اما ادیب و لغت شناس معاصر اکبر دهخدا، املای ذغال را با “ذ” درست می‌‍داند. استدلال او به اینصورت است که واژه‌ی “ذغال” از “دغل” به معنای خس و خاشاکی که در حمام های قدیم سوزانده می‌شدند گرفته شده است.

و در انتها؛ چرا باید از ذغال سرخ کن حامد استفاده کنیم؟

از آنجایی که ذغال سرخ کن حامد یک محصول پرکاربرد و پر استفاده است و همچنین با مصارف مختلفی که دارد یک وسیله کاربردی برای آشپزخانه محسوب می شود، زندگی را بیش از پیش برای شما آسان می کند. همچنین این محصول فضای کمی اشغال می کند و یک محصول جمع و جور است و شما عزیزان مشکلی برای محل قرارگیری آن نخواهید داشت.

برای خرید عمده این محصول کلیک کنید